poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Pół roku już minęło ! ;)

Witajcie moi kochani. Dzisiaj nie będzie recenzji, mam dla Was za to małe podsumowanie. Może nie wiecie, nie zorientowaliście się, nie zwróciliście uwagi, ale dziś mija sześć miesięcy od kiedy na tym blogu pojawił się pierwszy post. :) Dokładnie 15 lutego 2016 roku wstawiłam pierwszy powitalny, ale zawsze post. Z tej okazji nie zrobię konkursu, takowy pojawi się kiedy razem z Wami będę obchodziła pierwsze urodziny ;D

Ale za nim pojawią się te wszystkie cyferki, statystyki i inne duperele, chciałabym Wam- każdemu z osobna bardzo podziękować. Za to, że czytaliście, za wszystkie komentarze z miłymi słowami, ale także za te z różnymi uwagami, które pozwoliły mi usunąć część błędów jakie popełniałam. Za to wszystko ogromnie dziękuję, bo bez Was nie miałabym powodu aby tutaj być :)



No to teraz przejdźmy do statystyk:


Ogólna liczba wyświetleń: 4012
Liczba komentarzy, wraz z moimi odpowiedziami: 131
Ilość osób, które mnie obserwują: 15

POSTY

Ogólna liczba postów: 21

Ogólnie pochłonęłam: 14 książek i 2 filmy 
LICZBA PRZECZYTANYCH STRON: 5369

Posty, które najbardziej Was zaciekawiły: KLIK
                                                               KLIK

To na tyle, nie będę już przedłużała. Oczywiście zapraszam do czytania starszych postów. 
Mam też nadzieję, że z czasem będzie Was przybywało jeszcze więcej, moi kochani czytelnicy. 

Do następnego! 


 Subiektywna


 

15 komentarzy:

  1. Gratulacje Kochana! Uwielbiam widzieć to niebieskie oko, i czekam na opis tego, co to oko ostatnio czytało <3 Wiem, ze mam zaległości z postami, ale nawet jeśli nie komentuje - czytam wszystko, i czekam na więcej!
    Z całego serducha życzę ci dalszego rozwoju, nieskończonej liczby pomysłów na posty, wytrwałości, ale przede wszystkim frajdy z tworzenia tego miejsca <3
    A... no i cierpliwości do moich przydługawych komentarzy xD
    Całusy staruszku! ;*
    Q.

    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ojej jak cudownie czytać takie miłe słowa. Będzie więcej, będzie :D
      O tak wytrwałości tak, to mi się przyda, szczególnie teraz w klasie maturalnej :))
      Ooo ja bardzo lubię czytać te Twoje komentarze ;D
      Buziale :*

      Usuń
    2. No ja myślę, że będzie!
      Ej, to my w podobnym wieku jesteśmy :D
      xo

      Usuń
    3. No ja w grudniu 18 lat kończę, nie wiem jak Ty :)

      Usuń
    4. O ty gówniaro! :D Ja od czerwca jestem 18ką :D

      Usuń
  2. Gratuluję :D
    Btw. Masz dwa razy wrzuconego posta? xd
    Piękne wyniki, ale z tym czytelnictwem to trochę na bakier jesteś! Subiektywna! Proszę się poprawić i o wynikach napisać za pół roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś tak wyszło, że dwa razy się wrzucił, ale już naprawiłam :D

      Usuń
  3. O nie mój komentarz sie nie dodał... no cóż, wiec pisałam w nim, jak bardzo Ci gratuluję i w ogóle w ogóle i samych zajebistości Ci życzę :D Opieprzyłam Cię jedynie za to, że tak mało książek! Proszę wziąć się w garść i dodać po jednej na każdy miesiąc! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ja cały czas ciężko pracuję nad tym żeby czytać więcej, tylko jakoś ciężko mi idzie. :) A tak poza tym bardzo dziękuję! :*

      Usuń
  4. O nie, jednak się dodał, ale czeka na moderację, wybacz za bajzel xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoł, już pół roku? Nieźle :D U mnie dopiero półtorej miesiąca :P
    Świetne wyniki :D
    Czekam na kolejne posty :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się dziwię, jak to szybko zleciało :))
      Nie wiem czy świetne, ale bardzo dziękuję :*

      Usuń
  6. (trochę spóźnione ale ćsii) brawo! Sama za dosłownie parę dni obchodzę pierwsze urodziny (chociaż w sumie robi to mój blog, u mnie 15 na karku) i wiem jak cieszy każdy nowy obserwator, komentarz :) Trzymaj tak dalej!
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to prawda takie rzeczy bardzo cieszą, wtedy się wie, że jest dla kogo to robić :)

      Usuń