wtorek, 26 lipca 2016

HAUL książkowy #1

Witajcie! Jak już widzicie przychodzę do Was dziś z moimi książkowymi zakupami, a właściwie z książkami które sama wybrałam, ale sprezentowała mi je mama- jako prezent na moje jutrzejsze imieniny. 
Książki, które Wam zaprezentuję zostały zakupione w Biedronce, a każda z nich kosztowała dokładnie 7,99 za sztukę, więc jak widzicie jest to nielada gratka dla każdego książkoholika. :) 
Promocja trwa od 25 lipca, zapewne przez tydzień, więc macie jeszcze trochę czasu na zakupy.
Zapewne kupię sobie jeszcze kilka książek na tej promocji, ale postanowiłam nie czekać z tym postem i zrobić go już teraz na gorąco. Wybaczcie mi moje podniecenie, ale jeśli kochacie książki, to wiecie jak się teraz czuję. ;D
Z góry przepraszam za zdjęcie, które nie są zbyt dobrej jakości, ale tworzę ten post o 22 i nie mam zbyt dobrego światła. Tak więc oto moje nowe zdobycze:






"Uważaj, o czym marzysz" Victoria Connelly

"Alice jest typową szarą myszką. Marzy o wielkiej miłości i powodzeniu u płci przeciwnej. Piękna i kapryśna siostra Stella zaprasza ją na wakacje. Krystalicznie czysta woda, błękitne niebo i skąpana w słońcu grecka wyspa  to wszystko czego, jej potrzeba, żeby odpocząć od codzienności i problemów w pracy. Gdy Alice poznaje Mila, przystojnego ogrodnika na Kethos, po raz pierwszy czuje się wyjątkowa i pewna siebie. Czy to tylko magia wakacji i przelotny romans? A może to jednak prawdziwa miłość, która przetrwa wbrew wszystkiemu i wszystkim? " Cena z okładki: 36,90 zł







"Prawo przyciągania" Simone Elkeles

"Są dla siebie zupełnie nieodpowiedni. I idealni pod każdym względem.
 Carlos Fuentes, brat Alexa z Idealnej chemii, wraca do liceum w Stanach po roku w Meksyku. Nie zamierza jednak prowadzić takiego życia, jakie zaplanował dla niego starszy brat. Chce żyć po swojemu, nawet jeśli to znaczy: ryzykownie. A ryzykuje dużo, bo niełatwo zerwać z narkotykowym gangiem.Alex znajduje mu schronienie w domu swojego profesora. Carlos czuje się tam nie na miejscu. A Kiara, nieśmiała córka profesora, nie przypomina dziewczyn, jakie go do tej pory interesowały.Lecz oboje przekonają się, że                                   w sprawach serca prawo przyciągania jest znacznie silniejsze niż różnice,
                                                                 które ich  dzielą…"  Cena z okładki: 34,80 zł



"Dziunia" Anna Maria Nowakowska

"Dziuniość to stan umysłu, który może być kłopotliwy”.
Niechciana, niekochana, niezauważana, zawsze „ta gorsza”, zawsze na linii ognia – Dziunia. Na pierwszy rzut oka zupełnie przeciętna dziewczynka, która ginie w tłumie bardziej wyrazistych osób. Jednak coś jest z nią nie tak, jak być powinno – ponadprzeciętna inteligencja, doskonała pamięć i analityczny, racjonalny umysł stoją w opozycji do braku umiejętności życia w grupie. Dziunia jest inna, więc niemożliwa do zaakceptowania. Smutna historia Dziuni skrzy się od gorzkiego humoru, czasem wręcz przesyconego absurdem, przez co wyróżnia się wśród pozycji o podobnej tematyce.Powieść była nominowana do Ogólnopolskiej         Nagrody Literackiej dla Autorki Gryfia 2014.
Cena z okładki: 34,99 zł



"Zabić Bin Ladena " Mark Bowden

"Mark Bowden odkrywa kulisy misji, w której odnaleziony i zabity został Osama bin Laden. Genialna kombinacja dziennikarskiego kunsztu i śledztwa ujawni, jak wyglądały poszukiwania zbrodniarza i jak rozwijały się technologie, które pomogły go wytropić. 
Przeczytasz także niepublikowane dotąd wywiady z Barackiem Obamą, który wyjawiła, jak doszło do podjęcia najtrudniejszej decyzji w jego życiu, kiedy świat był o krok od międzynarodowego konfliktu...." Cena z okładki: 39,90 zł





"Rzymskie zauroczenie" Martin Zoller

"Martin we Włoszech zakochany jest od dawna. Gdy dostaje propozycję pracy w Rzymie, bez wahania pakuje walizkę i przeprowadza się do Wiecznego Miasta. Nocne spacery wąskimi uliczkami, poranne cappuccino w cieniu antycznych ruin, aromatyczne wino do kolacji... Martin ma tylko jeden problem- jest blondynem i wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza zainteresowanie, zarówno kobiet, jak i . . . złodziei. 
Czy blondyn w Rzymie przetrwa serię nieoczekiwanych zdarzeń?"
Cena z okładki: 36,90 zł



"Dwukrotna śmierć Daniela Hayesa" Marcus Sakey

"Mężczyzna budzi się nagi i zmarznięty na opustoszałej plaży. Nie pamięta, kim jest ani jak się tam znalazł. Jedynym znakiem cywilizacji jest stojące niedaleko bmw, w którym odnajduje pasujące na niego jak ulał ubranie, zegarek marki Rolex, kopertę wypchaną pieniędzmi i dokumenty samochodu. "Daniel Hayes, zamieszkały w Malibu, Kalifornia". Ale... żadna z tych informacji nie brzmi znajomo! Podczas gdy on próbuje poznać odpowiedzi, świat nie ustaje w poszukiwaniach jego. Jedyne, nikłe wspomnienie budzi w nim twarz aktorki występującej w serialu telewizyjnym. Postanawia ją odnaleźć. Musi ją odnaleźć...To niejasne wspomnienie staje się całym jego światem i jedyną nadzieją..."  Cena z okładki: 35,90 zł


 Do następnego!                                                                                                                             Subiektywna

27 komentarzy:

  1. Polecam Ci Dziunię! Styl autorki jest genialny! Sama autorka jest bardzo ciepłą osobą o sercu anioła. Jest też druga część Dziunia na Uniwersytetach, a teraz ma pojawić się część trzecia:) Również zakupiłam książkę Marcusa Sakeya jetem jej ogromnie ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się przekonam co do Dziuni, słyszałam o tej drugiej części i może po przeczytaniu pierwszej i tamtą zakupię.
      Ja też jestem ciekawa książki Sakeya, przekonamy się czy jest tak dobra jak przepowiada to opis ;)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :) (Też dzisiaj obchodzę.)
    Co do Biedronkowej wyprzedaży to planowałam kupić 4 książki, ale niestety udało mi się tylko "Uważaj, o czym marzysz".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również wszystkiego najlepszego :)
      No rozumiem Twój ból, ja również upatrzyłam sobie kilka innych książek, ale w mojej mieścinie nie było aż takiego wyboru :)

      Usuń
  3. Nie wiedzialam ze można zgarnąć "Dziunię" za 7.99. Musze się wybrać do Biedronki, może i ja coś złowię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pozycje. Chętnie przeczytam recenzję "Rzymskiego zauroczenia" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się ją szybko przeczytać ;)

      Usuń
  5. O dziwo nie znam żadnej z tych książek, aczkolwiek gratuluję udanych zakupów! Ja na pewno znalazłabym coś dla siebie w Biedronce, ale niestety ostatnio pieniądze nie znajdują mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie, na szczęście istnieją indywidualne święta i prezenty :D

      Usuń
  6. Sama skusiłam się na "Prawo Przyciągania" więc już nie mogę się doczekać kiedy przeczytam :) + Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bo zapowiada się całkiem dobrze :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Spełnieni marzeń! ;)
    Kurcze Prawo Przyciągania </3 Chętnie bym je upolowała sobie, ale ten tydzień jest tak zalatany, że nie ma mowy o zahaczeniu o biedrę :<
    Nie jestem pewna czy książka jest dobra, ale pierwszy tom był świetny, więc zakładam, że ten powinien być na podobnym poziomie. Czytałaś Idealną chemię?? :P
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne posty ^^
    Q.

    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Może jednak znajdziesz chwilę aby wpaść do Biedry. Ja jestem jej niezwykle ciekawa i mam nadzieję, że się nie zawiodę. A co do Idealnej Chemii to nie, nie miałam okazji. :d
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Wszystkiego Najlepszego z okazji imienin.
    Nie czytałam żadnej z tych książek. Chyba muszę pobiec do Biedronki po nowe zakupy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) spiesz się, spiesz bo niedługo koniec tej promocji :)

      Usuń
  9. "Uważaj o czym marzysz" zgarnęłam w biedronce.
    Mam nadzieję, ze jest to cudowna książka.
    Pozdrawiam
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję, a nawet jeśli nie to chociaż ze względu na cenę nie będziemy sobie pluły w brodę :)

      Usuń
  10. Uwielbiam takie promocje, bo jest to zawsze fajna i przede wszystkim tania okazja na poznanie ciekawych pozycji i autorów:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam, w sumie połowa książek jakie mam pochodzi z takich właśnie biedronkowych promocji :)
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Przeczytałabym tylko "Uważaj, o czym marzysz", i muszę zajrzeć do Biedronki może też znajdę coś dla siebie. Buzziaki :* Cudowny blog *.* Zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii, mam nadzieję że był to dobry zakup. Tylko się pospiesz :)
      A dziękuję bardzo, jest mi bardzo miło, buziaki :)

      Usuń
  12. Ja poszłam do Biedronki w deszczową sobotę i co napotkałem? NIC, zupełnie nic. No dobra parę bezwartościowych książek. Ale nie, nie płaczę, bo już się przyzwyczaiłem do mojej wybrakowanej Biedronki :') I oczywiście gratulują udanego zakupu i cudownych książek :D
    MÓJBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To jest właśnie niesprawiedliwe, moim zdaniem w każdej Biedrze powinna być taka sama ilość książek. W mojej też nie było rewelacji, ale tych kilka udało mi się zgarnąć ;)

      Usuń
  13. Nie słyszałam o żadnej z tych książek :P
    Byłam w biedronce, ale nie znalazłam niczego co by mnie zainteresowało. W sumie się cieszę, bo niby książki za 8 zł, ale i tak niedawno sobie zam,owiłam kilka książek, oraz mam jeszcze kilka w planach więc przy najmniej sobie nie zakupiłam żadnej :)
    Bardzo fajny post!
    Prowadzisz naprawdę fajnego bloga na pewno zostanę na dłużej. I oczywiście obserwuję :)
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No właściwie ja wcześniej też o nich nie słyszałam :d
    Ja na szczęście dostałam je w prezencie i bardzo się cieszę bo w moim portfelu grzechoczą tylko jakieś żółtaki :D
    Bardzo się cieszę :) i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawo przyciągania - ta okładka♡ szkoda ze nie wiedziałam o tej promocji, ale mówi się trudno i żyje dalej;)
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń